طلبين مهمين جدا و يريت كله يخش و يقولي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Destructions

عضو
4 أغسطس 2017
11
0
1
المنوفية

المستوي:

اول حاجة ! انا عندي GA's في الجيم عاوز اعرف هما بيعملوا ايه بظبط و كتبه ايه في console و نزلوا يونيكات ايه بظبط محدش يريت يقولي SMCLOG مانا عارف انها منها بس ازاي انا معرفش يريت بتفاصيل الممل انا بخش علي sevice manager ديه مش بتجبلي كل حاجة ! يريت بتفاصيل !
تاني طلب
انا عامل ان الكوين يوقع من موبس 109 عاوز اللي ينزل كوين يبقي Party ! يعني موبس Party بس دول اللي ينزلوا الكوين !
يريت الرد باسرع وقت

الحل

المستوي:

رد: طلبين مهمين جدا و يريت كله يخش و يقولي

الــ GA شكلك مديهم صلاحيات نفس جروب الــ GM ... اعمل جروب جديد بالصلاحيات اللي انت عاوزها احسن ما تراقبهم اول بأول
بالنسبة لموضوع الموبس البارتي دة صعب جداً بالنسبة ليا .. ماوصلتش للمرحلة دي .. اني اعمل اكواد و سيستم مخصوص للموبس البارتي
بس انت عمتا ممكن تعمل كويست مايتحسبش الموبس في الكويست غير اما يكونوا في بارتي مع بعض زي كويست مفتاح الــ Roc كدا
بس محتاج شغل كبير لان ع ما اظن مافيش شرح للموضوع دة شوفته قبل كدا و حتى تطويري انا لنفسي ماوصلتش للمرحلة دي

hodamoseba

عضو
2 فبراير 2017
20
0
6
marsa

المستوي:

بص حوار smclog دة انا مش هقدر افيدك فية انما mob party ينزل كوين بس مينفعش لان مفيش موب بارتى لية كود لوحدة فهمتنى الكود نورمان موب بس
:emoji33:

TheBold

عضو
21 نوفمبر 2017
62
4
5
11
Bolak El Dakrour - Giza

المستوي:

الــ GA شكلك مديهم صلاحيات نفس جروب الــ GM ... اعمل جروب جديد بالصلاحيات اللي انت عاوزها احسن ما تراقبهم اول بأول
بالنسبة لموضوع الموبس البارتي دة صعب جداً بالنسبة ليا .. ماوصلتش للمرحلة دي .. اني اعمل اكواد و سيستم مخصوص للموبس البارتي
بس انت عمتا ممكن تعمل كويست مايتحسبش الموبس في الكويست غير اما يكونوا في بارتي مع بعض زي كويست مفتاح الــ Roc كدا
بس محتاج شغل كبير لان ع ما اظن مافيش شرح للموضوع دة شوفته قبل كدا و حتى تطويري انا لنفسي ماوصلتش للمرحلة دي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.