مشكلة avtar effect Pheonix

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
الحل

المستوي:

رد: مشكلة avtar effect Pheonix

اتأكد انك حاطط سطور ال avatar فى ال CharacterVisualation و ال Skilleffect ... وشوف المسارات بتاعتها فى ال Particles وطلعها
يعنى تشوف سطور ال avatar ده فى CharacterVisualation و ال Skilleffect وتشوف المسار اللى مكتوب فى وطلعو من اى Client فى ال avatar شغال من ال Particles

Dev.Ri3o

V.I.P
SQL Developer
عضو
2 فبراير 2017
289
53
17
44

المستوي:

اتأكد انك حاطط سطور ال avatar فى ال CharacterVisualation و ال Skilleffect ... وشوف المسارات بتاعتها فى ال Particles وطلعها
يعنى تشوف سطور ال avatar ده فى CharacterVisualation و ال Skilleffect وتشوف المسار اللى مكتوب فى وطلعو من اى Client فى ال avatar شغال من ال Particles

Mohamed Gad

عضو
28 مارس 2017
21
0
1
طنطا

المستوي:

انا جربت اخد ملفاتها من سيلكرود الاصليه بس ملقيتش حاجه تخص الافتار ده ف البارتكلز فيها لو عندك ليها ملفات يا ريت تحطهالى
وبالنسبه للخطوط التانيه انا اتاكدت منها وتمام مفهاش غلط

Mohamed Gad

عضو
28 مارس 2017
21
0
1
طنطا

المستوي:

اتأكد انك حاطط سطور ال avatar فى ال charactervisualation و ال skilleffect ... وشوف المسارات بتاعتها فى ال particles وطلعها
يعنى تشوف سطور ال avatar ده فى charactervisualation و ال skilleffect وتشوف المسار اللى مكتوب فى وطلعو من اى client فى ال avatar شغال من ال particles

انا جربت اخد ملفاتها من سيلكرود الاصليه بس ملقيتش حاجه تخص الافتار ده ف البارتكلز فيها لو عندك ليها ملفات يا ريت تحطهالى
وبالنسبه للخطوط التانيه انا اتاكدت منها وتمام مفهاش غلط

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.